• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Bezorging

Gratis bezorging

Bijna alle producten op Sweetmint zijn op voorraad en dus meteen leverbaar. Voor deze producten geldt: als je op werkdagen bestelt en betaalt voor 22:45 uur, dan wordt je bestelling nog dezelfde dag door ons gratis verzonden. Je ontvangt je bestelling dan de volgende dag. Uiteraard lukt dit vaak wel, maar niet altijd. Wij vragen je begrip hiervoor. Mocht een product onverhoopt niet leverbaar zijn dan wordt dit duidelijk aangegeven op de productpagina en is het product niet te bestellen.


De status van je bestelling volgen

Als je een bestelling hebt geplaatst ontvang je een bevestiging per e-mail. Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een tweede e-mail. Bij bestellingen die via de pakketdienst verzonden worden, wordt er ook een track & trace code toegestuurd waarmee je de zending kunt volgen. Let er op dat deze code pas wordt geactiveerd nadat hij is gescand bij het postsorteercentrum. Dit is pas vanaf ongeveer 24.00 uur.


Bezorgmethodes & levertijd

Standaard levering: voor 22:45 uur besteld, morgen in huis

Tijdens de bestelprocedure kun je de gewenste bezorgdag selecteren en direct zien in welk tijdvak de pakketbezorger langs komt.

Je kunt je bestelling ook laten bezorgen bij een PostNL-afhaalpunt. In Nederland zijn ruim 2600 afhaalpunten van PostNL. Dit kan bij een postkantoor zijn, maar ook bijvoorbeeld bij Jumbo, Albert Heijn, Gamma, Bruna, Primera of een ander afhaalpunt in de buurt. Tijdens de bestelprocedure vul je je adres in. Bij de verzendmethode kun je meteen zien welk afhaalpunt het dichtst in de buurt is, maar je kunt natuurlijk ook een ander afhaalpunt selecteren, zoals in de buurt van je werk. Ook is het mogelijk om te filteren op openingstijden. Vergeet niet om een identificatiebewijs mee te nemen als je je pakketje gaat afhalen.

Het is ook mogelijk om je pakketje te laten bezorgen op een ander adres, zoals op je werk. Tijdens de bestelprocedure kun je een ander afleveradres invoeren.

Bezorger niet geweest?

Ben je de hele dag thuis gebleven, maar is de bezorger niet geweest? Controleer dan je bestelling online via de door ons toegezonden track & trace informatie. Wellicht is het pakje bezorgd bij de buren of op een ander huisnummer. Nog steeds geen duidelijkheid over waar je pakket is? Neem dan contact op met de klantenservice.


Niet thuis op het moment van bezorging?

Ben je niet thuis en kan het pakket niet bij de buren worden afgeleverd? Dan volgt de volgende dag (maandag t/m zaterdag) nog een afleverpoging. Ook ontvang je een briefje in de brievenbus waarmee je de volgende opties hebt:

  • Laat je pakket bezorgen op een ander moment. Je kunt online tot 22.00 uur je keuze doorgeven op welke dag het pakketje bezorgd moet worden. Hierbij krijg je ook het tijdvak te zien.
  • Ophalen op een PostNL afhaallocatie bij jou in de buurt.